stronymarcina

Optymalizacja na pierwszym miejscu

Instagram to jeden z kanałów społecznościowych, który warto uwzględnić w swojej strategii komunikacyjnej. To specyficzny obszar marketingu internetowego, dlatego trzeba odpowiednio zaplanować wszelkie działania, by osiągnąć zamierzone cele. Swoją markę warto budować na Instagramie z wielu względów. Warto wiedzieć, że Instagram jest częściej odwiedzanym portalem niż Twitter. Dla internautów liczą się wrażenia wzrokowe, a Instagram oferuje im zaspokojenie takich potrzeb. Użytkownicy mediów społecznościowych lubują się we wszelkich grafikach i zawsze doceniają wartościowe treści w takiej formie. Jeśli chcesz zbudować markę na Instagramie, zacznij od klasycznej analizy konkurencji.

Prześledź inne profile i zobacz, które zyskują najwięcej fanów. Rozeznaj się w najbardziej popularnych hasztagach, do których będziesz mógł dopasować tworzone treści. Zaplanuj akcje i wpisz je w harmonogram. Pamiętaj, że Instagram to kanał społecznościowy, dlatego nawiązuj interakcje z innymi użytkownikami. Śledź wybrane profile, a w międzyczasie poszukuj potencjalnych klientów. Bo przecież o to w tym wszystkim chodzi. Ważne, by połączyć przyjemne z pożytecznym.